11/06/202010:56

Μιχάλης Κατρίνης: “Η Παιδεία χρειάζεται μεγάλες αλλαγές και όχι συντηρητικές πολιτικές”

Μιχάλης Κατρίνης: “Η Παιδεία χρειάζεται μεγάλες αλλαγές και όχι συντηρητικές πολιτικές”

 

‘’ Η κυβέρνηση ανέστειλε τη δημιουργία του Τμήματος Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στον Πύργο, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει προχωρήσει η διαδικασία αξιολόγησης όπως είχαν υποσχεθεί’’ επισήμανε ο Βουλευτής Ηλείας του Κινήματος Αλλαγής κ.Μιχάλης Κατρίνης μιλώντας στη Βουλή κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας.

Ο κ.Κατρίνης χαρακτήρισε συντηρητικό το νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι δεν ανταποκρίνεται ούτε στις ανάγκες της εποχής ,ούτε στις προσδοκίες των νέων ανθρώπων και της ελληνικής κοινωνίας.

Τόνισε χαρακτηριστικά ότι δεν αντιμετωπίζει βασικές παθογένειες στην Παιδεία όπως:

-Η υποβάθμιση των πανεπιστημίων.

-Η συρρίκνωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης

-Οι χαμηλοί μισθοί των εκπαιδευτικών

Επισήμανε ότι επιλογή της κυβέρνησης ήταν η άρνηση κάθε συνεννόησης προκειμένου να διαμορφωθεί μια εθνική στρατηγική για την Παιδεία, αναφέροντας ότι απαιτούνται βαθιές τομές στη δομή και τη διοίκηση των εκπαιδευτικών δομών,  στα προγράμματα σπουδών  και τις μεθόδους διδασκαλίας ,τα βιβλία ,τις υποδομές και τις νέες τεχνολογίες.

‘’ Όσο η δημόσια εκπαίδευση και το ανθρώπινο δυναμικό της παραμένουν εγκλωβισμένοι σε προκαταλήψεις και αγκυλώσεις του παρελθόντος , τόσο η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης θα βρίσκει γόνιμο έδαφος.’’ τόνισε ο κ.Κατρίνης.

Παράλληλα επισήμανε την ανάγκη  να δημιουργηθούν σε κάθε Περιφέρεια Πρότυπα ή Πειραματικά σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που θα συνδεθούν με τις τοπικές ανάγκες, ώστε η νέα γενιά να αποκτήσει ουσιαστικές γνώσεις και δεξιότητες, τονίζοντας και το σχετικό αίτημα  που έχει υποβληθεί, από το 2017,  από τους εκπαιδευτικούς φορείς της Ηλείας.

Ο κ.Κατρίνης κατηγόρησε την κυβέρνηση για το γεγονός ότι δεν έχει στηρίξει τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στα κυλικεία των σχολείων αφού η καθυστερημένη διάταξη που έφερε στο νομοσχέδιο είναι αναποτελεσματική για 10.000 επαγγελματίες που έχασαν τη μισή χρονιά, δεν άνοιξαν, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα και δεν γνωρίζουν τι θα γίνει τη νέα σχολική χρονιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα