21/09/201913:39

ΓΓ Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης: “Δεν είμαστε δογματικοί με την Πατρών-Πύργου- Υλοποίηση του έργου, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με το μικρότερο κόστος”

ΓΓ Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης: Δεν είμαστε δογματικοί με την Πατρών-Πύργου- Υλοποίηση του έργου, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με το μικρότερο κόστος- Θα γίνουν όσα μπορούν με το τρένο

 

Εμμεση επιβεβαίωση, όσων υποστήριζε εδώ και καιρό η «Π» για το θέμα της υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, αποτέλεσαν οι δηλώσεις του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη, χθες το απόγευμα στο πλαίσιο του 7ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου.
Ο κ. Καραγιάννης, εκπροσωπώντας τον υπουργό Κώστα Καραμανλή που βρίσκεται στις Βρυξέλλες, μετέφερε την πολιτική δέσμευσή του, να δοθεί προτεραιότητα στο έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας, «αλλά με πράγματα που μπορούν να γίνουν», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Καραγιάννης, αφού κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για λόγια και υποσχέσεις χωρίς έργο, ανέφερε ότι το γνωστό ζήτημα της υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής «ακούγεται ωραίο, αλλά έχει τεράστιες τεχνικές δυσκολίες και χρηματοδότηση, η οποία ακόμα είναι άγνωστη».
Πρόσθεσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση άφησε πίσω της, ανύπαρκτο προγραμματισμό και κανένα νέο έργο σε εξέλιξη και, πρόσθεσε ότι με τον ορισμό των νέων διοικήσεων σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ τις επόμενες ημέρες, θα δοθεί περιθώριο τεσσάρων μηνών, ώστε να μελετηθεί εξ αρχής το έργο της υπογειοποίησης της γραμμής στην Πάτρα και θα τεθεί πάλι σε διαβούλευση με την κοινωνία, με καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και ορίζοντα υλοποίησης, εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΥΡΓΟΥ
Αναφορικά με το έργο του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, ο κ. Καραγιάννης, άφησε όλα τα σενάρια ανοικτά. Και σε αυτό το έργο, κατηγόρησε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι έλαβε λάθος αποφάσεις και άφησε τεράστια προβλήματα, κυρίως με την διχοτόμηση του σε οκτώ εργολαβίες και την ανάθεση τριών εργολαβιών σε γνωστό εργολάβο με προβλήματα, που θέτει σε κίνδυνο όλο το έργο.
Ο κ. Καραγιάννης μετέφερε την πολιτική δέσμευση του υπουργού Κώστα Καραμανλή για υλοποίηση του
έργου, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με το μικρότερο κόστος.
Μακάρι να είχαμε σήμερα έτοιμη λύση, αλλά θα ήταν επιπόλαιο. Προτιμάμε να λάβουμε σήμερα λιγότερο χειροκρότημα, αλλά να παραδώσουμε αύριο έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, είπε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και πρόσθεσε ότι «εξετάζουμε όλα τα δεδομένα και τις εναλλακτικές. Τίποτα δεν έχει αποκλειστεί, αλλά δεν θα δώσουμε λύσει χωρίς πρώτα να έχουμε συνεννοηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» είπε ο κ. Καραγιάννης.
Όπως σημείωσε με νόημα «το έργο θα διασφαλιστεί αν υλοποιηθεί ως ενιαίο, αλλά, αν δεν το καταφέρουμε, δεν θα είμαστε δογματικοί. Βλέπουμε όλες τις λύσεις. Μελετάμε εξονιχιστικά ένα σύνθετο πρόβλημα και ο Κώστας Καραμανλής που βρίσκεται στις Βρυξέλλες, συζητά αυτό το πρόβλημα, για να υλοποιηθεί το έργο και όχι να δώσουμε ένα ακόμα κουφάρι», είπε ο κ. Καραγιάννης.
ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ
Τ
έλος, αναφορικά με το φράγμα Πείρου – Παραπείρου, ο κ. Καραγιάννης είπε ότι το υπουργείο είναι έτοιμο να προχωρήσει στη σύσταση Εταιρείας Διαχείριση του έργου. Ωστόσο, επειδή η κυβέρνηση σέβεται την διαφορετική άποψη, εννοώντας τις διαφωνίες του Δήμου Πατρέων, έχει έτοιμο και ένα δεύτερο σενάριο, για την λειτουργία του φράγματος για τα επόμενα πέντε χρόνια, γιατί δεν θέλουν να διακινδυνεύσουν την χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα